V treťom pokračovaní 2muse Talks nám Filip a Aďa z MAD HAND
priblížili prvky firemnej komunikácie a dali návody, ako tvoriť výstupy
v súlade s firemnou identitou, správne pracovať s farbami a ako sa
vyhnúť vizuálnemu smogu.
Okrem toho pre nás pripravili 5GT (5 Grafických Tipov)
- Text a informácie neumiestňujem na okraj formátu. Súvisiace objekty
patria blízko k sebe. Prázdny priestor je takisto dôležitý.
- Nedeformujem objekty. Nestláčam, nerozťahujem a zbytočne neotáčam
fotky. Kontrolujem kvalitu obrázkov.
- Texty delím do odstavcov. Na zvýraznenie použijem rôzne rezy písma.
Nepoužívam viac ako 2 druhy písma a viac ako 3 veľkosti.
- Postupujem v súlade s definovanou vizuálnou identitou. Pri práci
s logom sledujem dizajn manuál a nesnažím sa meniť identitu.
- Farebnosť volím v súlade s identitou a účinkom farieb. Vhodne
kombinujem farby a myslím na dôležité kontrasty.