(nie)Každý je grafik

15.03.2018, 09:30-11:00
Andrea Lašutová & Filip Račický, Mad Hand

V treťom pokračovaní 2muse Talks nám Filip a Aďa z MAD HAND priblížili prvky firemnej komunikácie a dali návody, ako tvoriť výstupy v súlade s firemnou identitou, správne pracovať s farbami a ako sa vyhnúť vizuálnemu smogu.

Okrem toho pre nás pripravili 5GT (5 Grafických Tipov)

  • Text a informácie neumiestňujem na okraj formátu. Súvisiace objekty patria blízko k sebe. Prázdny priestor je takisto dôležitý.
  • Nedeformujem objekty. Nestláčam, nerozťahujem a zbytočne neotáčam fotky. Kontrolujem kvalitu obrázkov.
  • Texty delím do odstavcov. Na zvýraznenie použijem rôzne rezy písma. Nepoužívam viac ako 2 druhy písma a viac ako 3 veľkosti.
  • Postupujem v súlade s definovanou vizuálnou identitou. Pri práci s logom sledujem dizajn manuál a nesnažím sa meniť identitu.
  • Farebnosť volím v súlade s identitou a účinkom farieb. Vhodne kombinujem farby a myslím na dôležité kontrasty.

Dokumenty

Galéria

2muse