Marketingová komunikácia a imidž neziskových organizácií

05.12.2019, 09:00, 2muse
Ľudmila Chovancová & Peter Sklenář (2muse)

Ako riešia svoje prežitie neziskovky na Slovensku, čo je pre nich pri financovaní najdôležitejšie a kde v tom celom majú miesto 2% z dane? Ako sú na tom neziskovky s dôverou a čo si o dôvere myslia ľudia a čo samotné neziskovky? Aká je dôveryhodnosť neziskoviek cez optiku príbehov? Sú hejteri mimovládok významná skupina? Aký typ posolstva vzbudzuje dôveru a ktorý motivuje ľudí darovať na charitu? Ako a čo komunikujú slovenské MNO a prečo je reklama v treťom sektore dôležitá? Odpovede na tieto otázky ale aj iné zaujímavosti zo sveta neziskoviek nám na decembrových TALKS porozprávali Lula a Peter.

Dokumenty

Galéria

2muse